Tuesday, June 3, 2008

Keo världens duktigaste!

Jopp, nu har han kommit hit! Keo, världens finaste och duktigaste welsh springer spaniel!

Han håller på att vänja sig vid storstadens alla finurligheter...
"som det där med motorcyklar som tar fart uppför backen och låter jättemycket precis när man kommit fram till en ny gräsmatta som i sig är lite skrämmande. Usch, då är det bra att husse och matte verkar så lugna och säger att allt är som det ska. Men på den nya stora gräsmattan har jag inte vågat kissa ännu, jag trivs bäst på den lilla som jag är van vid. Men kanske att jag vågar imorgon, matte säger att det är slappar-dag idag eftersom det var så mycket nya intryck igår. Jag hälsade på 4 (fyra!) hundar, och i morse hälsade jag på två samtidigt! Duktig jag var, va´?"

Ja, ni ser vem som genast förmänskligat sin valp...

Keo-gos!
/yrsa

No comments: