Sunday, May 25, 2008

Nu bär det av!

Om lite mindre än 24 timmar sitter jag i en bil på väg 150 mil norrut tillsammans med en av de bästa vännerna livet kommer att erbjuda mig!

Det ska bli så spännande, med valp och ettåring och Ajaure!

Jag är anställd som valp- och barnvakt på färden, i gengäld får jag en gratis resa till Ajaure, dit jag varit på väg så länge nu. Jag kan inte dölja det, jag är både hedrad inför uppdraget, uppspelt inför roadtripen och förväntansfull inför samhället som inte längre finns.

Kanske blir det kräks och skrik och jobbigt. Men det gör ingenting för jag är Tant Filt!

Se upp ni därute i världen, här kommer vi!
/yrsa

2 comments:

Anonymous said...

Ha det så kul på färden!

Ska tänka på dig varje minut, varje sekund, när jag går här hemma, själv, timme efter timme, dag efter dag.*sniff*

Catarina said...

Hoppas på en rejäl valp-redogörelse här på bloggen snart!