Thursday, April 29, 2010

Här kommer bilderna

Jag tog bilder, men laddade inte in dem under resan. Här kommer de därför, en hel hög. Eller en hel säck, eller på rad om man hellre vill så. I vilket fall har jag gjort mitt bästa för att försöka skapa ordning bland dem. Vilken ordningen är, spelar inte så stor roll, vilken ordning ser du?

Läs också www.prinsessapavift.blogg.se, där vi bloggat hela redan med bilder!



Ja här vill jag leva, är vill jag bo...skulle man kunna tro om man sett mig leta hus de senaste året. Men jag har under denna resa lärt mig något om mitt framtida hem: det ligger inte just HÄR. Dock inget fel på dramatiken...



Vassijaure

Peppes Pizza

Narviks tågstation. Vi längtade tillbaka till vårt vaggande hem, på mindre än två timmar slog vår version av hemlängtan till. Men inte förrän efter Riksgränsen fick vi komma hem.



Meterologen


Bländande vackert... med spegling från tågfönstret som märkligt väderfenomen.



Kiruna på väg hem. Jag sa ju att jag tog kort i Kiruna.

No comments: